Ügyintézés - vizsgakurzus, kreditátviteli, modulbeszámítási és egyéb kérelmek leadásának menete

Vizsgakurzus kérelmek ügyintézése - online
1, A honlapon (www.barczi.elte.hu / Oktatás / Tanulmányi Hivatal / Nyomtatványok) található vizsgakurzus kérelem mindkét példányát („Tanulmányi Hivatal példánya” és „A tárgyat meghirdető intézet példánya” ld. a nyomtatvány fejlécébe jelölve) kérjük kitölteni tárgyanként.
2, A kitöltött nyomtatványt küldjék el az érintett oktató e-mail címére kérve az oktató beleegyezését, aláírását. Jelezzék az oktató felé, hogy amennyiben a vizsgakurzust támogatja a beleegyezését tartalmazó emilt továbbítással (hogy a kitöltött kérelem is tovább jusson) küldje el a th@barczi.elte.hu címre és a saját intézeti adminisztrátorának. A vizsgakurzus ügyintézésével kapcsolatos határidőket itt találják.
3, Ha az oktató támogatása megérkezik e-mailben a fenti két helyre: az adminisztrátor meghirdeti a vizsgakurzust az aktuális félévre, a Tanulmányi Hivatal pedig felteszi a hallgató félévére a kért tárgy vizsgakurzusát. Ha ez a tárgyfelvételi időszak versenyjelentkezés hetének végéig nem történik meg, akkor a kérelme nem érkezett be hozzánk és az oktatónál kell érdeklődni, vagy újra elküldeni felé a kérelmet.
Igazolás kiállítása a tanulmányokról - félfogadási időben vagy online
A hallgatók részére szükséges igazolás online a tanulmányi ügyintézőjéhez címzett e-mailben vagy a th@barczi.elte.hu e-mail címen kérhető. Kérjük, hogy kérésében jelölje meg, hogy csak scan változatra van szüksége vagy az eredeti igazolás postázást is kéri, ill. hogy az adott igazolást milyen célból állítsuk ki. Ne felejtse el a Neptunkódja feltüntetését.
Az aktuális félévre vonatkozó hallgatói jogviszonyigazolásokat a regisztrációs hetet követő héttől tudjuk kiállítani a szorgalmi időszak kezdetével.
Személyes ügyintézésre a Tanulmányi Hivatal félfogadási idejében van lehetőség, amelyet itt találnak.
Kérelmek ügyintézésének módja:
- A kérelmeket (www.barczi.elte.hu / Oktatás / Tanulmányi Hivatal / Nyomtatványok) elektronikus úton adhatják be. A kérelemtípusok nagy részét megtalálják a Neptunban (Ügyintézés / Kérvények / Kitölthető kérvények). A papír alapú kérvényeket kitöltve, beszkennelve, e-mailben tudják elküldeni, a pontos e-mail cím a honlapunkon a Nyomtatványok menüpont alatt részletezve megtalálható.
- A kreditátviteli kérelmek leadásával kapcsolatos tudnivalók:
Kérjük, hogy a kérelem benyújtása előtt olvassák el a Kreditátviteli Kisokost, amelyet a kérelem sorában találnak a hivatkozott oldalon
A kérelemhez kötelezően csatolandó dokumentumok:
– indexmásolat (vagy Neptun teljesítés igazolás) – csak a hivatkozott tárgy/ak teljesítését igazoló oldal/ak (kérjük kiemeléssel jelölni)
– hitelesített tárgyleírás (fénymásolatot is elfogadunk)
– Szabadon választható kreditek beszámítása esetén: a formanyomtatványhoz diplomamásolatot kérünk csatolniA kérelmek beadásának a módja a nyomtatványon található.
Benyújtási és döntési határidő itt található.
Döntésről értesítés a Neptunban: a döntéstől számított 8 munkanapon belül
Kari Kreditátviteli Albizottság Ügyrendje itt található.
- Modulbeszámolási kérelmek
A modulbeszámítási kérelemet e-mail-ben kérjük megküldeni a következő címre: komaromi.hajnalka@barczi.elte.hu Az e-mail tartalmazza a kitöltött kérelmet valamint a korábbi tanulmányokról az index (régi típusúnál a 6. oldaltól a tárgyteljesítésig, amely jól olvasható legyen, mivel kurzusteljesítés alapján történik a beszámítás) vagy oklevélmelléklet és az oklevél másolatát. A leadásnak határideje nincs, de javasolt a tantervi 2., 3. félév körül benyújtani.