Tudomány és Parlament az Akadémián

2018.11.19.
Tudomány és Parlament az Akadémián
A harmadik alkalommal megrendezett, szakemberek és szakpolitikusok párbeszédét elősegítő előadás-sorozat és kerekasztal-beszélgetés idén a közoktatás témája köré szerveződött. A rendezvényen az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar kutatóiból állló MASZK Kutatócsoport az autizmussal élő gyermekek integrációjáról tartott előadást.

2018. november 13-án a Magyar Tudományos Akadémia Székházában került megrendezésre a hagyományteremtő Tudomány és Parlament című előadássorozat és pódiumvita. Az MTA-ELTE Autizmus Szakmódszertani Kutatócsoport vezetője, Dr. habil. Győri Miklós Autizmussal élő gyermekek iskolai integrációja címmel tartott előadást. Az MTA által harmadik alkalommal megszervezett Tudomány és Parlament célja, hogy elősegítse a szakemberek és szakpolitikusok közötti párbeszédet. 

A program részleteiről további információk ezen a linken érhetők el.

A rendezvénnyel kapcsolatos MTA felületen elérhető hír: Az oktatáskutatás eredményei és vélemények az új Nemzeti Alaptantervről - Tudomány és Parlament az Akadémián

A rendezvény egyéb sajtómegjelenése: Magyarországon oktatni talán, integrálni biztosan nem lehet finn módra

Borítókép: mta.hu